حفظ خدمات برای اجاره ماشین در سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

حفظ خدمات برای اجاره ماشین در سفرآلامو

 

هنگامی که با یک مشتری دشوار مواجه شده، این مهم را برای اپراتورهای اجاره ماشین هنوز هم خدمات به مشتریان خوب تمرین کنید.
علاوه بر روند اجاره واقعی، مشتری می تواند مقابله در موقعیت های دیگر به چالش کشیدن پس از اجاره، از جمله در شرایط بازیابی خودرو تبدیل شده است، زمانی که پرداخت خسارت نیاز به جمع آوری می شود (جانشینی)، و یا در مورد استرداد وجه زمانی که یک مشتری اختلافات یک کارت اعتباری شارژ.
اگر یکی از این شرایط مطرح می شود، چگونه می تواند یک شرکت را حفظ حرفه ای خود را؟ این همه با آموزش کارکنان شروع می شود.
“این شرم آور است که ما باید کارمندانی که با این شرایط دشوار مواجه شده و آنها نمی دانند که چه کاری انجام دهید به آنها رسیدگی می گوید:” پت بووی، مدیر آموزش و توسعه برای سیستم های اجاره خودرو حق رای دادن (IFS)، صاحبان اجاره-A-خراب، بی بها، و مارک های NextCar. “شما باید برای آماده سازی کارکنان برای زمانی که اجاره بد می رود.”
علاوه بر این، به این معنی همکاری با فروشندگان شخص ثالث که سطح شرکت خود را از حرفه ای نیز حفظ خواهد کرد.
“این همه در مورد تحویل پیام می گوید:” کوین کارتر، صاحب مشاوران وثیقه، که متخصص در محل وسایل نقلیه اجاره های عقب افتاده و سرقت رفته است. “اگر پیام خود را به شما ابلاغ در یک تن حرفه ای و آرام است، شما می خواهید نتایج بهتر از اگر شما سخت هستند را دریافت کنید یا تهدید مشتریان رنت ماشین  دشوار است.”
تشکیل یک فرآیند
هنگامی که آموزش کارکنان، بویی از یک روند مشکل حل و فصل هشت مرحله است که در هر نوع وضعیت.
“شرکت در دردسر هنگامی که کارمندان نمی دانم چه باید بکنید، می گوید:” بووی است. “آنها هم می گویند یا انجام کاری که درست نیست. اگر شما مهارت های اولیه در محل قرار داده و آموزش کارکنان، آنها را به استفاده از مهارت استفاده می شود و می دانید چه باید بکنید اگر با یک وضعیت دشوار مواجه شده است. “
اولین قدم این است به عذر خواهی، حتی اگر بسیاری از کارکنان نمی خواهند به عذر خواهی اگر آنها اشتباه نیست. “کارمندان باید بدانند که آنها برای چیزی که آنها انجام داد عذرخواهی نمی. آنها عذرخواهی برای چیزی است که مشتری کرایه ماشین  با شرکت با تجربه، می گوید: “بووی است.
گام دوم این است برای نشان دادن و ابراز احترام – و نه فقط در فرد، بلکه از طریق تلفن است. در واقع، مردم می تواند “شنیدن” حالات چهره خود را از طریق تلفن، با توجه به بووی است.
مرحله سه است برای گوش دادن به درک بهتر این وضعیت است. بووی توصیه یادداشت برداری، اما تنها پس از درخواست مجوز مشتری. با توجه به بووی، “گفت چیزی شبیه به” من نمی خواهم برای دریافت این اشتباه است. آیا شما ذهن اگر من ارسال کردن جزئیات مطمئن شوید که من درک می کنم که دقیقا چه چیزی برای شما اتفاق افتاده؟ “

رنت ماشین

 

گام چهارم است برای پاسخ به سئوالات برای کشف انتظارات مشتری. با توجه به بووی، پرسش هایی از، بپرسید: “چه می توانم انجام دهید تا این حق را برای شما؟”
گام پنجم شامل تفسیر و تکرار آنچه شما در مورد وضعیت مشتری را درک کنید. “این زمان برای مشتری به شنیدن تفسیر خود را و به شما در صورت لزوم اصلاح است، می گوید:” بووی است. “به این ترتیب، شما هر دو در همان صفحه می باشد.”
مراحل ششم و هفتم مستلزم شناسایی راه حل و سپس از طریق زیر است. بووی توصیه بیان یک راه حل و داشتن یک جایگزین در جیب عقب. به عنوان مثال، یک راه حل می تواند یک ماشین بزرگتر با legroom بیشتر. یا یک جایگزین می تواند یک وانت. پس از شناسایی راه حل، این مهم به اقدام و پیگیری از طریق.
آخرین مرحله این است که برای رضایت تیک بزنید. برای اینکه مطمئن شوید که مشتری احساس می کند که این موضوع حل و فصل شد، یک کارمند نیاز به درخواست اگر او با راه حل راضی است. بووی نشان می دهد به سوالات از جمله “آیا من به مراقبت از مشکل؟” “آیا چیز دیگری من می توانم برای شما انجام وجود دارد؟”
“در طول فرآیند آموزش، من کارمند نمونه از سناریوهای ممکن را در هنگام برقراری ارتباط هر مرحله، می گوید:” بووی است. “من هم شکایت بالا از مشتریان اجاره، از جمله گرفتن یک ماشین کثیف، اتهامات درک نیست، و تجربه یک کارمند غیر دوستانه در مقابله را پوشش میدهد.”
برخورد با متخلف مستاجرها
شرکت مشاوران وثیقه کارتر خواسته است برای مداخله هنگامی که یک شرکت اجاره نیاز به قرار دادن وسایل نقلیه سر رسیده است. چگونه کارتر و کارمند حرفه ای خود باقی می ماند در هنگام برخورد با افرادی که به احتمال زیاد در اشتباه هستند؟
“ما در حال آموزش دیده صدای ما را به افزایش نمی هنگام برخورد با اجاره متخلف، می گوید:” کارتر. “هنگامی که مردم شروع فریاد، هیچ چیز انجام می شود. ما همچنین هیچ ناسزا اجازه نمی دهد، حتی اگر ما یک مقدار زیادی از آن را بشنوند. ما باید به مسئولیت برای کلماتی که از دهان ما می آیند. “
به عنوان یک پلیس بازنشسته، کارتر با استفاده از مهارت های که او در کار پلیس خود را به دست وقتی که او به شرح زیر در اجاره متخلف. “ما وجود دارد برای کاستن از وضعیت،” او می گوید. “از ما خواسته برای آمدن به آن را تشدید به یک نقطه که در آن




:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: